joi, 17 mai 2012
FISA DE OBSERVATIE-practica pedagogica
FISA DE OBSERVATIE
Data:16.05.2012
Gradinita:Gradinita cu program prelungit nr.12
Grupa:mica
Educatoare:Tanase Rodica
Domeniul experential:Domeniul limbaj si comunicare
Mijloc de realizare:Povestirea educatoarei
Tipul de activitate:Predare-invatare
Elev practicant:Cosan Andreea
Clasa:aXa-C Elev la Scoala Normala ,,Vasile Lupu,,-Iasi
Doamna educatoare pregateste copii pentru activitate,ii aseaza in semicerc pe scaune in fata ei si le capteaza atentia cu ajutorul unui cantecel.Se anunta titlul poeziei despre care se va discuta si autorul:
CE MIROS AU MESERIILE?de Gianni Rodari.In continuare doamna educatoare intreaba copii ce meserie cunosc ei lasand timp acestora de gandire.Copii vin cu raspunsuri adecvate cum ar fi :meseria de bucatar,de frizer,de sofer,de preot,de doctor,de asistent,de brutar etc. Doamna educatoare ofera cate un feed-back fiecarui copil care raspunde si solicita pentru raspunsuri si alti elevi.Urmeaza recitarea model a poeziei de catre doamna educatoare,folosind mimica si gestica adecvat pentru intelegerea cat mai bine a mesajului poeziei. In continuare se explica decatre educatoare cuvintele necunoscute facandu-i pe elevi sa inteleaga sensul acestora.Urmeaza invatarea poeziei de catre copii prin repetarea pe fragmente a poeziei apoi recitarea in intregime de catre un singur copil.Spre sfarsitul activitatii doamna educatoare da copiilor sarcina de a desena ceea ce auinteles ei din poezia invatata apoi educatoarea face aprecieri asupra felului in care au participat elevii la activitate
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
În acest semestru am avut ocazia să particip la practica pedagogică in Grădinița cu program prelungut nr. 12 din Iași.Am avut ca profesor coordonatoar pe doamna Purțuc Mariana , iar pe doamna Tanase Viorica am avut-o ca model.
RăspundețiȘtergerePentru a deveni un bun pedagog trebuie să parcurg un drum lung si greu.
Lucrul cu copiii necesită multă responsabilitate, iar pentru a mă forma am participat activ la această practică pedagogică.